sobota, 4 lutego 2017

Co zrobić z marmuru?

Zebrałam marmur w kilku odcieniach. Kamienie różnej wielkości.
Co z nich zrobić?
kolczyki z kamieni, marmur piaskowy, srebro
Różne odcienie, przebarwienia. Bogactwo wzorów.
Trzymałam je w dłoni i mieszałam nimi.

Szukałam pomysłu i najlepszego dla mnie zestawienia kolorystycznego.

kolczyki z kamieni, marmur piaskowy, srebro
 kolczyki z kamieni, marmur piaskowy, srebro
Wybrałam marmur w najjaśniejszych odcieniach - marmur piaskowy i zrobiłam kolczyki.
Po prostu kolczyki. Jasne, pasujące do wielu rzeczy. Uniwersalne.
Zawiesiłam je na srebrnych, otwartych biglach.
W prostocie siła :)
kolczyki z kamieni, marmur piaskowy, srebro
pozdrawiam
Gosia

6 komentarzy:

  1. Kolczyki są śliczne, szkoda, że nigdy nie przebiłam uszu...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, bardzo lubię proste warianty bo tak naprawdę często się po nie sięga.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i ładne, jak napisałaś - uniwersalne, i takie właśnie są. Ale w sumie to zastanawiam się, czemu mając tyle kamieni, nie pokusiłaś się o jakąś bransoletkę. Pewnie był jakiś powód. Ach, chciałabym zobaczyć twoje prace na jakimś modelu, żeby złapać skalę i kontekst :) To byłoby coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki Gosieńko;) Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz